besviken....

allt blev bra mellan oss, men nu? allt har ändrats, jag står kvar men jag vet att det kommer ändras, jag försöker vara stark, men hur länge ska jag vara stark? Du gör mej vilsen. Jag står kvar på samma plats som sist. Men allt kommer verkligen ändras nu, orkar verkligen inte med det här.Vi hade löst allt, men nu? Vi har knappt löst någonting känns det som, men men... Du verkar ha valt, jag kommer fälla tårar för du betydde för mycket för mej.. Känner mig sviken enormt av dej. Efter det här kan det inte bli bra, det kan verkligen inte det. Även fast du säkert kommer vilja det. Hoppas du inser hur sjukt besviken jag är... </3


Kommentarer
Postat av: Astrid

Det ÄR jag Oskar, jag har klippt ihop två bilder haha :)

2008-09-14 @ 11:07:27
URL: http://svederus.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0