strax knattarna!

Sitter nu med jonna, och björn. Och vi ska snart ner om 10 min faktiskt till knattarna. Vi ska leka en lek som heter tarriksleken den låter väldigt kul. hann köpa en kopp kaffe också:). asgott men vääääääääääldigt varmt. Jag vet ej vad jag ska skriva mer än att jag vill till  new york, de finns en utbildning i new york i ett år, och det räknas som ett av tre år på gymnasiet alltså en tredjedel!:D.


Ska kanske gå
barn och fritid eller handels. sen vet jag inte:).






















Bloggar inte ikväll. men lägg till mig i bloggkoll! Börjar modeblogga igen på söndag.

Oskar

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0