Ojdå

Jag är ju Ordförande för elevrådet och skolans elevstyrelse(det är samma sak). Jag gillar dock inte att jag alltid får göra allt allt allt. men men, vad ska man göra ? Man får väl snacka med dem, och det är inte okej att det är: Massa stavfel i protokollet, fel saker skrivna in i protokollet, oaktiva styrelsemedlemmar ni åker ut, och vem har den avgörande rösten om det blir lika? Jo jag. Och jag hoppas inom två vecker högst att ni blir mer seriösa och hjälper mig eftersom bara för jag har högst possition i gruppen ska inte jag slappa/eller göra allting i styrelsen, Hoppas ni kommer bättra er!


ofn

Kommentarer
Postat av: Sofia

förlåt då .. xd

2008-10-15 @ 17:48:56
URL: http://solia.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0