my story could make people cry

Jag har haft en både bra och dålig dag.

kan börja med den bra delen, alla prov sköts upp, det är väldigt skönt! Ska plugga som fan nu, vill ha lite bättre än G, men inte skulle väl jag lyckas med det? Eller? Direkt efter skolan så gick jag upp till kyrkan och tog en kaffe, nej vänta, jag tror jag samtalade lite med Pia som var istället för jonna som var någon annan stans. Sen tog jag en kaffe, den var väldigt god kan vara eftersom jag är sjukt stressad för allting verkligen. Aja, var med körbarnen idag, det var sjukt kul, (var 6:e vecka ska en knatteledare vara med kören) de sjöng och visade upp lite ur den musikal de arbetade med. Sen var det mässa efter, där träffade man maria en från min konfirmandgrupp som jag saknat fett mycket. Trevligt var det, sen började den lite jobbiga delen.

Dåliga delen för mig då... :
Min rygg gör sjukt ont, den är lixom fastlåst i ett läge nu, så jävla tur att jag har sjukgymnasten imorgon! Men just nu gör det väldigt ont...

"Nu är du en vän till mig, men ingenting mer än så, inte som jag hade tolkat det som... Men men..."  Tack malin, Yrsa som typ tog sig tid att snacka med mig om allt verkligen. Jag skulle kunna få folk att börja gråta, tro mej. Jag har verkligen varit med om så jävla jobbiga saker, vilket ni kommer få läsa om i denna blogg senare, vill inte ha ett inlägg här om en sak, utan allt på en gång. Så ni kan få min bild av det hela, Hur jag mått, hur min åsikt och mina känslor bara ignorerades. Allt jag gjorde var bara fel, och jha.... De får ni läsa om senare. Och Nej jag är inte så perfekt som alla tror, och jag vet att jag utspelar mig själv som en perfekt person, men tro mig jag är inte det...



DAGENS TACK:
Malin och Yrsa!:)

ofn

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0