mer om mig



Namn: Oskar
Ålder: 15

Födelsedag: 22 mars
Stjärntecken: Vädur

Mål: Jadu vet ej än.
Sport: Tennis

Fritid: Mest skolan blir det.

Årskurs: sista året ( 9an )
Efter 9an då? : handels eller barnåfritid.
Vart? : Frans Schataue, eller nått annat!


Bor: I stockholm i ett grått hus
Rum: Inte så stort men helt okej.
Vad älskar du i ditt rum? : Tvn dator och sängen.

vad tycker du om:

Julafton : Bäst!
påsk: nja inte bästa, men helt okej.
sommar: Älskar!

Landställe: I hälsingland/skåne
mysigt landställe? : Ja!!!!

Kamera: En sony, vet ej exakt men nästa blir en systemkamera! ( Har en mini)

Favorit rätt: hm.. pastasallad!
Vanilj eller choklad: Choklad!
Cola eller Fanta : Cola

VILL DU VETA MER OM MIG? STÄLL DIN FRÅGA OCH JA SVARAR!

ofn

Kommentarer
Postat av: sofia

fin bild =)

2008-10-20 @ 21:38:24
URL: http://z0fia.blogg.se/
Postat av: Maria

Skifint foto på dig! :) <3

2008-10-21 @ 05:33:50
URL: http://mariasthlm08.blogg.se/
Postat av: Maria

Förlåt Oskar, jag kan inte stava ;)

"Skitfint", skulle det ju stå :) I'm sorry!

2008-10-21 @ 17:16:34
URL: http://mariasthlm08.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0