jeas

Jag åkte med pappa till expert idag, för att köpa min skoldator för 3000:-. Vi väntade och väntade, sen kom expediten och vi skulle få hjälp direkt efter han hade blivit klar med sin kund. Vi väntade, men sen såg vi att den säljaren tog en annan, och vi sa ju till att vi har väntat i 20 min. Men han skulle komma direkt efter denna. Han tog en annan före oss, alltså hade vi blivit dissad 2 gånger. Han sålde en kaffemaskin, han hade kunnar tjäna 3000:- på oss istället för 899:- som den kaffemaskinen kostade. Dåligt expert! Men när vi gick så såg säljaren oss och såg fundersam ut. Vi åkte till onoff, där fick vi hjälp på typ 10 minuter, och efter en 25 min hade jag min dator i knät. Jag är riktigt nöjd med min Asus eee pc 900  .

Här kommer bilder:

Data väskan


Datorn

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0