jag är sjukt trött och sjukt stressad!

Trött är jag eftersom jag knappt sov någonting inatt, och inte hunnit dricka kaffe ännu. Men ska snart försöka ta en kopp kaffe i skolan. Men och andra sidan är det bara två lektioner kvar och ska sen till kyrkan, där finns det massor av kaffe, och det är sjukt gott! Kul att iallafall en la till mig på bloggkoll!:). Jag funderar på att om jag ska köpa en jacka till på MQ en som är biege med rutor  i, har ingen bild. Men den är sjukt snygg! 1600:- helt okej pris, inte dyrt men m ycket pengar!


Ikväll kommer jag inte kunna blogga, eftersom det är återträff. Jag tror bara att jag august och kanske paul kommer xD. Men det blir ju trevligt.


Stressad är jag eftersom min svenska lärare har varit sjuk i två veckor och nästa vecka ska ett helt  häfte vara inlämnat och vi har inte haft någon lektion direkt. Aja får väl  lösa det på något sätt. ( häftet är typ jättestort i betyget) alltså får jag VG i de får jag VG till jul! Men nu ska jag sticka till no, sen har jag studietid och so! Trevligt.

Oskar

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0