Inte okej.

Nej tyvärr mår jag inte okej ens, kommer nog aldrig mer kunna må sådär jätte bra faktiskt, men dom orsakerna behöver bara mina närmaste få veta och inte vem som helst.

HELGEN I KORTA DRAG

Lördag:
Var jag ju hos mina sysslingar. Vi var väl en ca 10 min sena, men fint folk kommer sent! Jag deffinerar min familj som fin (iallafall vissa delar av den). När vi kom stod man och snackade och hade det trevligt. Då kom vi på hur sjukt lång jag är, (kanske de är kortish) . Sen var det en sjuukt god skaldjursförätt, med räkor, lax och en massa annat gott på! Till middag fick vi en asgod köttgryta med ris. Väldigt gott!!! Till efterrätt fick vi rabarber/äppelpaj med glass, min syster älskar det! Vem gör inte det lixom? Sen hade vi bara askul och kolla på tv. Tack för kvällen!:)

Söndag:
Då hade jag mina knattar, vi var och tittade på djur och lekte lekar med dem. Det är faktiskt kul och leka för man känner sig inte stor och har inga stora krav när man var liten! Mer om söndagen har jag inte att säga!:)

ofn

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0