hur ser min vardag ut då?

Jag börjar alltid dagen med en kopp te/kaffe. Eftersom en ordförande i skolan ska kunna vara pigg och allert i alla lägen klockan 8.00 som 14.00, min insperationskälla till olika lägen är nog förra årets ledare. En person som är en bra vän till mig och jag ofta rådgör med. Men man kan inte leva på att åka med andra heeela vägen right? Inom en snart framtid har jag nog förstått hur jag ska göra/vara. Jag är en knatteledare, alltså en som har knattar som är mellan 7-9 år i kyrkan där jag konfirmerades. Folk undrar ofta om jag är djupt kristen, men det är jag inte. Men jag tror på något mer än oss människor. Jag gillar att sitta vid datorn, tar varje chans jag får att göra det faktiskt. Har inte så mycket mer och säga, mer än att jag startar upp allt på fredag kväll, men kommer göra ett litet break lör/sön den helgen, eftersom jag är uppbokad och kommer inte ha tillgång till dator, lägg till mig på bloggkoll så du snabbt kan se vad jag gör


oskar


Kommentarer
Postat av: Stephanie Ampel

kul blogg :D la till dig på bloggkoll :D

2008-10-08 @ 11:02:00
URL: http://ampel.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0