hemma från tennisen

Nu har jag spelat tennis i ca en timme. När jag kom ner till hallen var det nästan inga där, bara några få jag inte kunde namnet på. Jag började snacka med en som jag vet har gått i min grupp en lång tid, och vi snackade väl mest om de nya i gruppen.. Det är faktiskt så att min grupp har blivit lite bättre nu faktiskt. Jag körde hårt som vanligt även fast jag har ont och lite halsbränna! Jag vann ju också rätt många matcher. Nu är det en vecka kvar sen är det äntligen höstlov! Vad ska du göra på lovet? Själv har jag inte så mycket planerat om vi inte åker till landet. Har ju lite plugg att göra, bland annat svenska uppgiften som är rätt stor! Kanske kan man extrajobba på lovet någon stans? Pengar är inget fel att få.
Ikväll ska jag till mina sysslingar klockan 18:00, trevligt ska de allt bli! Kommer nog inte blogga lixom. Vilket ni säkert förstår eftersom man sitter inte vid datorn när man är borta! Nu ska jag nog hoppa in i dushen. Men ha en toppenlördag!



ofn

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0