har ni tänkt på hur lätt mobiler går sönder?

Min kompis Jasmine fick sin mobil sönder idag, visst Sermend tappa den men de var ungefär 20 cm... Ska en ny mobil gå sönder så himla lätt?. Jag tycker verkligen inte det, men så var det med min gamla också, den gick sönder efter exakt 30 dar, sen fick den vara på lagning i 3 veckor sen gick den sönder igen efter två. Men nu har jag fått en ny mobil som fungerar bra (hitils). här kommer Jasmines telefon

RIP

Jag anser att alla sonys nyare modeller går sönder för fort, och därför ska man max ha ett, ett års abonemang!

ofn

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0