Från skolan till sjukhus igår

Kunde inte blogga igår eftersom jag hade så himla ont i höger sida av rygg/mage.  Min skolsyster gav mig en ipren och sa åt mig att vila i hennes vilrum, den skulle värka inom en halvtimme och de gjorde den inte, fick ligga ytterligare en halvtimme. Då skickade hon mig upp till vårdcentralen och skulle göra ett cbd tror jag de hette. Det var ett blodprov där man kunde se om man hade en inflamation. Men där fick jag vänta i 35 minuter fast jag hade en remiss och akut tid. Väldigt lång tid enligt mig, men kort för dem. Där på vårdcentralen sa de att du måste åka in till st göran akut. kunde ha inflamation och hade jag haft de skulle jag opererats och fick därför inte dricka mer tills jag kom hem igen. Min taxi chauför var väldigt trevlig och frågade om han skulle köra fortare typ var tionde minut. Men så akut var det väl inte. Under taxiresan bad jag lisa i min klass att säga till lärarna varför jag var borta. Och smsade väldigt mycke med Malin Wasing, hon var nog lika orolig som mej. jag hatar sjukhus och vad ska man säga mer om det? Bara tanken av att kanske bli opererad samma dag, kändes väldigt konstigt. När jag väl kom in i mitt sjukhusrum så fick jag vänta en timme på att doktorn skulle komma för att ta blodprov, ultraljud, och något mer. Hade inget fel mer än kanske spricka/blödning i revbenen. Inte så trevligt, men hellre det än inflamation.

Därför bloggade jag inte igår och har inte mycket att skriva om än idag! Mer än att jag är trött på att min no lärare ändrar prov hela tiden först skulle vi inte ha prov nästa vecka, men sen ändrade han sig till att vi ska ha prov på fredag, vilket gjorde att jag har lite mer plugg att göra och får väl anstränga mig mera för att hinna med allt!



ofn

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0