dagen i korta drag

maria nila creator extreme
jag har klippt mig! Är riktigt nöjd tror jag, har inte kollat mig så mycket i spegeln än haha. Min frisör hade varit i London och festat då vet ni att jag vet det! Haha, köpte även vax för 130:- klippningen gick på 430:- det är väl inte så dyrt?


Igår var jag och fikade med syrran asmysigt faktiskt, tack tack. Jag tog en muffin och en varm choklad på Coffe Corner, hela fikat gick på 145:- filmen var väl helt okej, inte den bästa men men.

Idag har dagen gått fort verkligen, den började med att jobba i kyrkan, men med skolsaker, hade med mig min lilla laptop dit:). Riktigt bra att skriva på är den också, jag kände att jag var i vägen i vardagsrummet så jag satte mig i glasgången, men där var jag till mer ivägen. Så jag satte mig i vardagsrummet igen, då kom knattarna typ, de åt lunch och sen pysslade vi.

Jag bestämde mig för att klippa mig då jag satt med pia, erica och jonna. Men nu är jag klippt! Ikväll ska jag nog bara titta på tv, ska upp klockan 6.30 ska simma klockan 8 - 10 imorn! Man vill ju ha hela poolen för sig själv right?

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0