YES!

Som ni redan sett så har Obama vunnit. Det har inte varit en sån stor skillnad någonsin! Jag gick upp 5.00 och satte på tv direkt. Eller nej ja tror ja låg kvar till 5.05 haha men det är nästan nära. Sen hart jag tittat och blivit glad att vi har en svart man och fru i det vita huset i Wasington!
Dollarn lyfte och oljepríset sjönk när obama blev vald, det ser jag på tvn i en liten ruta nu! Är inte det fantastiskt? Det är bättre för oss alla. Men inatt då, då såg jag lite då hade de varit med vissa personer. En var lärare, och läraren frågade vem tycker du obama eller mccain? Då sa en liten flicka mccain. Läraren sa direkt:
- Men du? Om mccain vinner får din pappa vara kvar i irak i 100 år, för han är väl soldat?

Så himla bra, haha, men säger man så till ett barn? Men men han vann iallafall!

Idag har jag ett möte ush jag drömde en dröm om ett styrelsemöte faktiskt... Några få kom och alla var okoncentrerade. Aja men de brukar inte vara det och jag litar på dem! Idag är det knattarna och jag kommer inte blogga så många inlägg tror jag. Men jag har soprov idag också suck! Aja det får väl gå... Men nu ska jag äta frukost och dusha. Vi ses!




Vår presidentfami

Kommentarer
Postat av: Nejra

Jaa :D Jag satte på tvn imorse och läste att han hade vunnit ! RIKTIGT glad blev jag :D haha aa första svarta presidenten i USA !

2008-11-05 @ 14:10:25
URL: http://nejra.blogg.se/
Postat av: L o t t i i i z z

Det är verkligen såå jävla bra att han vann asså!! YEEEAAAHHH!!

2008-11-05 @ 14:14:25
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Rymdare

http://www.youtube.com/watch?v=YawY0dZcr2I



En låt som komponerades ihop av en kompis till mig (han som sjunger) under valvakan igår. Lyssna!

2008-11-05 @ 15:02:52

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0