Trött

Idag direkt efter mitt musikprov (som gick heltok) åkte jag hem, jag sov lite, åt en pepparkaka, drack mjölk och åt två mackor. Sen var jag tvungen att åka till sjukgymnasten. Där tränar jag RBCmaskin (nån snurrsak) crosstrainer, cykel, benlyft och massor av roliga saker. Sen efter de så ringde jag malin, och hon var i kyrkan. Jag gick dit och träffade roligt folk, sen mötte jag Micha och vi köpte en julklapp till Jeanette som fyller år imorgon. (kan ej säga vad än) men den är jätteskojig! haha. Åt middag på donken, och sen begav jag mig hem och pluggade Islam. Imorgon är det veckans bästa dag, najs najs. Idag kommer linnea hem:D askul ju. Nu ska jag titta mer på tv, men vi hörs nog mer imorgon?



Linnea för en vecka sen i kyrkan, men idag kommer hon hem från england!

Oskar

Kommentarer
Postat av: linnea

vart fan kommer den bilden ifrån? ;o

jävla smygfottare!

2008-11-27 @ 18:14:41

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0