sorry i´m not perfect

Nej jag är verkligen inte perfekt, och enligt en psykologi kurs så är det mottagaren som avgör i ett läge där den andra har gjort nått åså. Men men jag har inte läst den kursen men en vän har det och jag tror henne haha. Men det jag skulle säga är att, jag håller på att förlora en vän som jag inte vill förlora. Men ibland förlorar man det man minst vill. Alla har nått bra, du med, det är upp till en själv att ta en konflikt om man känner det, jag kände att jag var tvungen lixom för det blev lite mycket den kvällen. Men nu är man kanske mitt uppe i en konflikt eller vad man säger, kanske är jag dum som orkar bråka med den personen? Samtidigt tror jag att den personen mår bättre av att jag sa som det var istället för att störa mig på det. Aja de här blev ett konstigt inlägg känner jag men men. Jag har laddat ner en film, men har tyvärr problem med att få den till min lilla laptop som jag har med mig överallt. Får hitta en lösning aja. Jag måste det. Jag vill ha imorgon känner jag för helgen har inte varit bra eller inte dålig heller, aja men jag skriver mer imorgon. Jag ska bättra mig på dagens önskning.

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0