SNÖ!

Jag har varit i skolan idag, på lunchen var jag med amanda och malin hängde på trevligt :). Vi satte oss på mc donalds, och tog en kaffe. Inte så god, men men. Jag hade so där vi gick igenom lite saker till provet på torsdag jag borde egentligen plugga men nu sitter jag här och skriver. Direkt efter gick jag till simhallen (jag simmar) men hallen var stängd iallafall simbanorna. Jag gick därifrån och började kolla i affärer. Det blev en ny kofta stickad svart, och en mössa i "päls" den är jätteskön men är osäker om jag ska behålla den. Men den är sjuukt skön haha. Imorn har jag också musikprov   47 olika frågor. Jag kan inte se vad som står eftersom vi fick göra vårat egetprov ( jag trodde de skulle bli renskrivet ) och imorgon är det. Hur ska jag hinna? Jag kommer inte hinna. Men jag ska försöka plugga ska sitta uppe sent inatt och tidigt imorgonbitti. Hur ser morgondagen ut?  Såhär enligt schema:
Tisdag
8.00-8.55
9.15-10.10
10.15-11.10
11.15-12.10
12.15-13.10

MA:    KA,   LI,   LG
SO: MM             M:3
 SPRÅK         L:1
 
MU:  PL

Men för mig: 
 

Tisdag
8.00-8.55 Möte
9.15-10.10 So
10.15-11.10 Språk
11.15-12.10 Lunch
11.45-12.00 Möte
12.15-13.10 Prov

Okej, egentligen inga stora förändringar, men jag slipper matten iallafall. Och ska sitta i två möten.



Oskar

Kommentarer
Postat av: Tweny

Möten om vad?

2008-11-24 @ 16:47:33

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0