självklart !

Jag har fått en kommentar där det står att det vore kul med en top 5/10 på de jag hoppas på att få i julklapp! Självklart ska det bli så:). Men nu idag har jag inte kommit på något att önska mig, men tur att jag har så mycke tid kvar! Nu ska jag nog plugga lite och spela tv spel. Ska spela tennis idag skitkul Eftersom det finns ingen som är i min ålder, för alla har typ slutat men men. Jag vill inte gå kvar men det är onödigt att sluta mitt i en termin, men vi får se till nästa termin hur jag gör.

Nu ska jag inte sätta min fot i skolan förns på torsdag! Jag är ledig/ ute på prao eftersom jag inte vet vilket gymnasium jag vill gå. Det ska bli skönt att få lite ledig tid från skolan eller vad man nu säger. Börjar jag bli skoltrött?  Jag tror det. Inte så jättebra. Men jag hoppas verkligen att min design är klar snart? För jag längtar fett mycke efter den! Ha en toppenlördag allesammans!

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0