nervös till 1000

Jag är sjukt nervös, men varför kan jag inte säga än för det är lite hemligt. Men snart ska jag åka iväg och spela tennis iallafall. Hoppas det går bra för det har inte gått så bra de senaste gångerna känner jag. men man måste lixom slapna av(låter helt sjukt om man ska spela tennis) för då spelar man som bäst faktiskt. Jag menar vad har jag att förlora? Ingenting, men man är endå lite nervös hur de går på tennisen. Jag har haft en toppen morgon verkligen det är ett + för dom gånger det gått som bäst har jag varit : avslappnad, haft en bra morgon och självsäker på vad jag gör. När jag kommer hem ska jag plugga tror jag för jag hinner inte imorn, har lixom engelska-prov och so-omprov... Där det står vad jag ska kunna till engelskan är dock i skåpet men jag tror jag vet sidorna så jag kan plugga på glosorna!


Jag skriver när jag kommer hem igen


Ofn


Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0