ljuset..

Mitt so prov gick inte bra! Tvärtom. Jag borde plugga men jag orkar inte plugga till matte provet imorn. Så direkt efter jag gjort mitt prov letade jag efter en lärare som jag inte hittade såklart. Men då gick jag till lagerhouse, och köpte 10 ljus, 2 fick jonna 4 fick malin och 4 tände jag nyss, jag tänder aldrig ljus, men jag ska deffenetivt börja med det! Knattarna gick helt okej. Mässan var nog en av dom bästa, Fredrik hade predikan han pratade om bra saker och hans predikan var nog en av topp 5 som jag hört iallafall. Sen kom yrsa trevligt hon hade en as mysig goose jacka! Me like, jag ska få en sån förhoppningsvis. Idag har varit en känslomässig dag, för jag är sjukt stressad jag hinner inte ens med lunch för jag har för mycket att göra, men men life is life huh? Nu ska jag bara ta det lungt och tänka lite, men vi hörs nog imorgon.


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Man måste äta Oskar! :)

2008-11-06 @ 18:24:05
URL: http://neliaa.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0