jaja

Jag förstår inte den här blogg hysterin eller vad man säger. Alla ska tjäna pengar på sina bloggar, självklart det är asnajs med pengar. Men när folk snackar om det som det vore värsta grejen börjar man ju undra lite faktiskt... Hörde två killar snacka om det idag i simhallen, några i klassen verkar vara mer än nöjda över det sättet att tjäna pengar på. Aja jag förstår verkligen inte!

Idag efter simningen så ringde jag den jag ska vara hos nästa vecka måndag - onsdag. Trevlig var hon i telefonen och ännu trevligare när man träffade henne. Nu vet jag lite mer om hur det funkar iallafall! Ser framemot nästa vecka!


Nu tog jag mig tag i plugget ett tag och stoppade lite med skrivandet här... Nu har jag satt ihop mitt kärlekshäfte, kommer väl bara få godkänt. Får aldrig mer än godkänt, minns att jag hade 6 fel på ett prov förra året, och de skulle iallafall ha varit ett VG men fick G- .. Illa men men ..
Men den är fett fin min framsida! Släpper ut den imorgon på bloggen då den är inlämnad! Nu måste jag väl sluta skriva och börja plugga so. Har prov på onsdag i 1:a och mellan krigstiden. Inte kul men det funkar!

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0