jahapp



jag kommer nog till åtta (senast) till kyrkan igen, men då ska jag snacka med Yrsa om en jätteviktig sak. Sen ska jag snacka med malin... (förhoppningsvis?).
Jag är jättetrött borde plugga, men jag orkar inte. Jag hoppas jag kan det lixom, om jag inte kan provet så är jag nog död nästa vecka ( då har jag bara 7 dagar kvar ca). Läskigt. Nej de skulle inte böta med död direkt. Men med penga indrag, och jag behöver mina pengar till massa saker bland annat : Kaffe, Fika, Köpa saker jag behöver, Middag osv. Men det är inte därför jag känner mig pressad utan: IG i engelska - inte bra alls! Får inte och min syster får skit om jag har dåligt - hon har hand om engelskan hon fick en fjällräven för hon hjälper mig med engelskan. Jag vill också ha en lillebror/syster. 


Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0