godmorgon

Sex timmar har jag sovigt nu, smart? Ja, för jag måste ju plugga snart. Klockan är 5.40 här. Hur mår du idag? Jag mår bra,fast lite trött. Dagens planer:


  • Plugga till jag ska äta frukost
  • Äta en snabb frukost
  • Plugga mera
  • Åka till skolan 7.30
  • Prov första timmen - engelska (önska mig lycka till)
  • skoldag  till tre
  • Äta en tidig middag (måste för ska på öppet hus. Kanske libanesiskt?)
  • Knattarna 
  • Öppet hus på HTS-Gymnasiet
  • Kyrkan
  • SOVA
     

Det är min dag det, vad ska du göra idag?
Alla sover nog nu,  jag borde ha pluggat mer då kunde jag också sova nu.

Vi hörs sen

Oskar


Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0