Film?

Jag vill se nya bond filmen, min vän jasmine har sett den, och hon säger att den är väldigt bra, eller hon sa väl snarare jättebra . Får väl se den eftersom jag har exakt alla filmer som släpts och sett varje (inte den nya än iallafall). Men när ska man ha tid att göra sånna grejer? Jag är ju rätt uppbokad, antingen med plugg eller andra saker. När jag väl får tid över vill jag bara ta det lungt, inte springa runt och se på bio, utan vara hemma och dricka en kopp te. Kanske inte ens göra de. Men sånna dagar är alldeles för få. Därför älskar jag söndag, det är den dagen jag kan vila och göra saker jag känner för.



Hittade ingen annan bild, men ser det inte avkopplande ut?


Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0