bee movie

Massor av skratt, tills man fick ont i magen och kunde knappt andas

Busschaufören till vällingby sa nått med:
"Trevlig dag, god middag, kanske pankakor köttbullar, eller torsk? Själv ska jag äta kyckling. Efterätten får ni fixa själva"
Massor massor av skratt!
Men men.


Filmen var verkligen asrolig " bana 17  09.00 kommer du klara det grabben? Ja men det beror på vad du  menar med 09.00?" och " Har gått i grundskolan 3 dar, gymnasiet 3 dar tur att jag var ledig en dag i gymnasiet" Haha dom kommer funka väääldigt länge på mig och micha kan jag lova. Sen hade vi ledarutbildning, kan nog tro att alla var irriterade på mig, henke och micha som jha flummade väääldigt mycket. Men vi hade kul. På bussen då flummade vi verkligen verkligen rätt mycket! Vissa tyckte nog vi störde esh skitsamma!  Hoppas jag kan sova inatt iallafall haha! Jag behöver det börjar 8.00 imorn slutar runt 11 - 12.

bilder





Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0