1 advent!

Nu är den efterlängtade helgen kommen. Det är endast 24 dagar till julafton. Om 24 dagar alltså 576 timmar öppnar nog jag mitt första paket, eller jag har nog redan öppnat det. Eftersom vi brukar alltid få tre paket på morgonen, min syster och jag. Normalt brukar vi få av varandra och av mamma och pappa. Nu är det inte långt kvar inte, men det är lustigt för i min skola har vi slöjd denna termin och hemkunskap nästa. Nu börjar lärarna säga: "det här är sista gången ni gör... i grundskolan". Jag längtar nog mest till Lucia eftersom de är väldigt mysigt med det. På Lucia måste det vara snö! Annars är det ingen idé med det. Men mest vill jag att de ska vara snö mellan 20 december och kanske 2 januari, sen kan snön gärna smälta. Nu ska jag börja titta igenom lite saker, julklappar jag önskar mig (en önskan varje dag gick inge bra). Och även skriva lite saker till en avslutning som jag arrangerar( stavning ). Som ni kanske ser om ni ska kommentera så accepteras inte anonyma kommentarer längre, dom åker upp i yttre IT-Rymden. Så skriv ett namn.  Jag hoppas verkligen vi ska baka lussebullar idag, de gör vi varje år första advent, en lite småmysko tradition, men en rätt trevlig faktiskt. Nu ska jag gå ha en trevlig söndag!

Bilder




 Vad kommer tomten med iår?

Oskar

Kommentarer
Postat av: na

Roligt att du gillade min motivation .. blev överlycklig! Hur kommer det gå till den fjärde? Ha d bra :)

2008-11-30 @ 10:47:58
URL: http://aaavdic.blogg.se/
Postat av: Evelina

svar: Nej jag har inte tävlat. Får väl kolla in tävlingen då!

Julmust ser gott ut! Det finns verkligen mycket gott i juletider :D



Ha det gött

2008-11-30 @ 11:45:20
URL: http://gurko.blogg.se/
Postat av: Anonym

victoryy@hotmail.com



det går lättare att beskriva online !

2008-11-30 @ 14:37:55
URL: http://cpsnutt.blogg.se/
Postat av: Blivande mamma

Gå in på Visa i arkiv-fältet o sedan på kodning o tryck sedan på "Unicode (UTF-8)"

2008-11-30 @ 15:13:39
URL: http://thestoryinside.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0