vilken B film

Filmen var ganska dålig, men visst, den var ganska så rolig stundvis också. Just nu ska jag se slutet på Gustaf, sen ska jag nog se hela senare ikväll den sänds just nu på TV3, och min morbor har den. Hoppas Tobbe har massa andra filmer också eftersom jag älskar att se på sånna filmer, kanske är jag barnslig men alla har väl sina stunder. Och jag är hellre barnslig när det gäller filmsmak än när det gäller betende.

Vi ska äta Italienskbuffé ikväll, det låter och ser riktigt gott ut!

Nu ska vi strax hälla upp champangen och det är ju aldrig fel eller hur ? Det innebär ju att det snart är ett nytt år framför oss, och enligt Söndag ska vädurens år bli framgångsrikt och stora förändringar. Bra va? Det stod även något om att ekonomin kommer bli bättre, inte för att det är så dålig ekonomi just nu men men, bättre skadar väl inte?



Oskar

Kommentarer
Postat av: Maria

Gott Nytt År, sötaste Oskar! Hoppas att Du får ett underbart tjugohundranio! KRAM! <3

2008-12-31 @ 20:12:01
URL: http://mariasthlm08.blogg.se/
Postat av: Maria

brukar du också skriva egna kommentarer till din blogg? :D jag gjorde det i början när jag inte hade några läsare/kompisar som var intresserade. OCH DET BLIR FAN INTE BÄTTRE av att du är så misslyckad

2009-01-03 @ 01:11:09

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0