ush nej fyx v

 Nu gör jag en sån där "typiskbloggareinlägg". Har hur mycket som helst att göra hur mycket plugg som helst, men endå gör jag det inte! Nej, jag skriver om hur stressad jag är därför att jag har sjukt mycket plugg och att jag borde städa rummet! Anyway, idag va man i skolan som vanligt, på morgonen fick jag pengarna från föräldrarföreningen, trevligt, men kom dock sent. Sen va de svenska där vi hängde gubbe för vi hade vikarie, haha att ha vikarie är som att ha en doktor som opererar via sms! Så sant. På engelskan blev jag riktigt sur, hade 9 / 15 mer är ju mer än hälften, 10 poäng var godkännt. Vilket gjorde att jag får nu läsa om HELA boken och klarar jag mig inte får jag IG till jul fast jag har klarat alla prov, skum lärare ingen gillar henne. På lunchen var jag med Julle på donken riktigt kul haha, vi konstaterade att hon känner min mentors barn. Sen hade vi bara so sen så gympa.

Idag var det knatteavslutning, vi hade värsta festen! Nästan iallafall, men det var verkligen trevligt och skojigt. Jag och micha åkte bussen hem, haha vi eller snarare jag har en konstig humor! Nu ska jag plugga, eller? Nej jag kommer inte kunna plugga, men har matte prov imorn för är ledig på onsdag, får då göra de tidigare, de är ju bra!

¨



Oskar


Kommentarer
Postat av: MIKKELSEN@

Tror inte på det

2008-12-17 @ 20:01:20
URL: http://escada.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0