Peking, Shanghai, Kamera


Nu har vi lämnat syster, hon åker först till Peking och nästa måndag, alltså om 8 dagar befinner hon sig i shanghai. Trevligt för henne! Men det kommer absolut kännas tomt nu när hon är borta. Men jag har fått ett svar av en Sam på min kamera annons, han får den eftersom jag tycker att det är rimligt att låta han köpa den. Men dock jobbar han mellan 9 - 19 varje dag... I skanstull också. Först, var ligger "skanstull". Okej, jag sökte upp det på internett, men det ligger på söder tror jag, och varför ska jag åka ut dit för att få 1500:-? Helt sjukt och jag kommer deffenetivt inte att ha tid med det. Om inte far min kan skjutsa mig dit, eller om han sköter mina affärer. Jag tänkte göra 1 inne och 1 ute lista idag. Men jag orkar verkligen inte, jag vet att jag måste vara mer aktiv i bloggen, men tiden verkligen drar iväg.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Det finns ju en tunnelbanestation vid skanstull...

2008-12-29 @ 16:16:18
URL: http://neliaa.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0