Nyårskrönika


Jag väljer att skriva om vänner i årets krönika här på oskhar.blogg.se.

Vad är vänner? Många undrar, även jag undrar stundvis vad en äkta vän är, själv har jag blivit sviken många gånger om iår, har även svikigt själv. Men en vän, är det en som alltid ställer upp minsta lilla? Som aldrig sviker, som aldrig gör något du ogillar? Nej det är det verkligen inte. Visst skulle det vara skönt med sånna vänner med. Men när man tänker efter så skulle iallafall jag känna att de va lite misstänksamt. För alla bråkar, alla sviker. Men en vän för mig tar kanske upp konflikten och kanske man bråkar ibland, men man hittar alltid en lösning på problemen. Alltså mitt tips är att man borde bråka lite oftare med sina vänner, för att stärka vänskapen. Men att bråka hela tiden är inte bra för någon. Men somsagt någon gång ibland så. Sen har man ju massa falska vänner som egentligen bara vill förstöra, sånna har jag mött jätteofta. Men att känna igen dom, jha man kan inte det. Alla är dock olika. Sen har man dom mittimellan som gör misstag sen så kanske man smsar förlåt och tror allt ska lösa sig igen? Kanske det gör ibland, men kom ihåg, när samma misstag upprepas och det kommer nästan likadana förlåtsms kanske man ska tänka om lite på vänskapen.

Det var min nyårs krönika!

Oskar


Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0