Nu

Nu kom checken! Jag var rädd att posten skulle komma sent idag, men det gjorde den inte! Därför åker jag upp vid två och ska lösa in den, najs najs. Men pengarna kan jag dock inte röra ska ju köpa en ny kamera. Min mamma är lite anti att jag ska köpa en till kamera, eftersom jag köpte en för ungefär ett halvår sen, och den kostade då 3500 :- kan förstå henne. Men nu är det jag som bestämmer över mina pengar så? Jag och pappa har diskuterat att skapa en hemsida, och han blir ju VD tills jag är 18 sen träder jag in som VD om vi skapar ett företag dvs. Aja nu måste jag nog äta lunch och packa in allt i väskan. I min väska hittar vi bland annat:

  • Kryckor (jag kunde knappt gå i torsdags)
  • Svart SDC tröja
  • Svarta shorts från SDC
  • Niké skor (jag hatar Niké för det känns så billigt med de märket men de får funka)
  • Parfym, (polo från USA)
  • Dushsaker, Handuk från Von Dutch
  • Ombyte (skjorta kofta, jeans. )

Sen har jag ett till I-landsproblem, men vilken jacka ska jag ha?  Everest väst, Everest jacka (ska köpa en goose snart), En svart vindjacka? Ni bestämmer. 

Men skorna har jag bestämt mig för, mina bruna vinterskor som är nya! Har inte använt dom alls men idag är det premiär!
Juste, tack för en skit trevlig eftermiddag igår yrsa! Trevligt var det!:)

Oskar


Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0