kryckorna här är jag

Ja, som rubriken heter så har jag fått kryckor.

Men iallafall, avslutningen med elevrådet gick jättebra faktiskt, de fick mat, sen gick de tillbaka till lektion. Vi i styrelsen gav Carina 500:- på day body spa i vällingby, en bok som heter en stressig dag, och även en chokladask Merci. Jättekul att du blev glad Carina!


Sen efter man hade städat och allt då var de så att  jag och robin (vice ordförande) ville bjuda kören på fika eftersom vi har rätt mycket pengar över, de blev glada tror jag.  Sen gick jag till sjukgymnasten, här kommer den dåliga biten iallt. Kunde gå, men haltade. Har nämnligen ett fel i knät, mitt högra knä. Han undersökte det, och sa att jag måste ha kryckor tills tisdag för att han tror jag har överbelastat knät. Inte bra alls inte.
Jag gick till bussen, vilket var jobbigt eftersom de är jobbigt med kryckor, sen när jag skulle av, hade jag smsat min syster som mötte mig vid stationen och tog min tunga väska ajajaj, de gör jätteont verkligen! Nu ska jag sluta tycka synd om mig själv och öva på talen imorgon.
Jag ska nämnligen hålla tal imorgon för 6orna och 7-9 skojigt men är lite nervös.





Mina är grååa inte bruna!

oskar

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0