kan inte ta det här längre

Allt
går emot mig just nu, mitt noprov gick tydligen inte bra eftersom han tror jag inte pluggat alls, och presterade dåligt. Han tror även att jag lägger mer tid på att vara ordförande och sitta i möten. Nej de gör jag inte, men om han säger att provet ska vara klockan 15.00 och sen halv två ändrar de till två, kan han inte vänta sig att jag har mycket tid. Jag gjorde provet inte de, men jag hade en halvtimme på mig, eftersom jag hade bokat in mig på ett styrelsemöte klockan 14.00. Eftersom mötet skulle varit 30 minuter långt max, skulle jag ha haft en halvtimme på mig att plugga! Men de hade jag ju inte nu när han ändrade tiden. Jag stör mig på sånna som inte håller va dom säger, speciellt när det handlar om prov som är så viktigt. Det som gjort mig glad idag är att jag får VG i bild (tror jag men min lärare sa att jag förtjänade ett). Pepparkakor och julmust, de gjorde min dag verkligen, men jag tror inte det blir något bättre alls, jag tror nog det blir sämre eller oförändrat ikväll. Ikväll vad går på tv som är bra? LasVegas som jag tittar på nu, sen kan nog csi 21.00 vara bra, men efter det ska jag sova. Orkar inte vara uppe så länge för man är så trött dagen efter.


Oskar

Kommentarer
Postat av: na

läs mitt mejl .. har skrivit där vad jag vill ha.

2008-12-16 @ 09:07:12
URL: http://aaavdic.blogg.se/
Postat av: MIKKELSEN@

Hoppas provet gick bra:)

2008-12-17 @ 19:47:15

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0