Julafton är över!

Hej!

Nu är årets nästbästa dag över, den bästa dagen är klart födelsedagen! Då firas man som individ och inte med en massa andra som ska öppna paket. Haha är jag egoistisk eller?.. Jag blev jättenöjd med årets julklappar! Eftersom jag fick allt jag ville ha utom hund. Jag ska fota allt för orkar inte skriva ner alla julklappar haha. Men det kan jag göra när min kamera är köpt, som jag ska köpa kanske inom 1 timme, kanske tillochmed kortare? Men jag kommer bli ett fotofreak känner jag på mig. Men det är klart att man blir i början. Minns när jag fick min sony för ett halvår sen, jag var överglad och fotade allt verkligen allt flera gånger om.


Hoppas ni får en fortsatt trevlig juldag!

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0