imorgon blir det Kina

Imorgon 21.00 lyfter planet till Peking. Det ska bli jättespännande enligt min syster, för att det är hon som åker! Nyår för oskar, hm kanske blir det norrland hos moster. Min moster snackade om att vi skulle beställa Italiensk buffé låter inte det jättegott? Vi hade det på min konfirmation, men det är nog inte samma! Hur ser dagens planer ut?  Alla springer runt hemma och dom ska paka systers väska, så allt handlar om henne idag i guess. Kanske inte jättekul att hamna utanför, men i övermorgon så har jag väl all uppmärksamhet. Men nu ska jag se på en film. Hot Fuz som pappa min fick i julklapp. Den handlar om 2 poliser tror jag som är i en stad där det händer massa saker. Vet inte rikigt men jag ska kritisera den efter!
Oskar

Kommentarer
Postat av: Tobias

Och vem har sagt att jag gillar din blogg? =P



Bra sj?

2008-12-27 @ 13:35:33
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0