igårkväll

Igår var det Harry Potter på tv, flammande bägaren hette filmen tror jag. Den såg jag med min syster Viktoria, jag gillar kanske inte dom filmerna sådär jättemycket men dom duger! Vid middagen då åt vi julbord (igen..), och det fanns ål, min syster frågade varför man hade en utrotningshotad art på julbordet, och pappa svarade : "Minst en utrotningshotad art på varje julbord, annars är det inget riktigt julbord". Jag kom på ett motsvar på en gång, de blev ganska bra. Jag svarade iallafall: "Aha ska vi lägga dig på julbordet nästa år då?". Det var ganska kul faktiskt! Men efter filmen så la jag mig, den slutade tio tror jag, då gick jag upp till köket och gjorde iordning en kopp te. Jag brukar ibland göra så eftersom det är ganska trevligt att lägga sig med en kopp te i handen och dricka.

Här till vänster har ni bilden!

Copyright lagen är en lag som skyddar mina bilder från att bli stulna. Tar man mina foton utan tillåtelse är det desamma som stöld. Fråga först innan ni tar bilder! 


Kommentarer
Postat av: Nina

Hejsan! :)

Jag undrar vad textsnittet som du har skirvit på fotot med heter ? :)

Ha det bra!

2008-12-29 @ 15:01:15
URL: http://lifebylinde.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0