hatar spel


Ja det stämmer, det var ju v75 trav idag! Ush vi hade bara 5 rätt. Vilket inte gav ett enda dugg. Hade vi fått 7 rätt hade vi fått 65.000:- . Aja jag tycker vi ska sluta spela men men. Haha. Massa julgodis har man ätit idag ush, men julkänslan är inte på topp direkt. Kan ni fatta imorn, nej om inte ens 50 minuter är det julafton och tomten ska komma till alla världens barn och dela ut julklappar! Helt sjukt faktiskt! Säljer min gamla kamera på blocket gå in och sök på SONY och den för 2000 den kan ni buda på! Har redan fått in massa bud, riktigt kul för jag behöver pengar till min nya systemkamera! Hoppas jag kan få pengarna innan mellandagsrean haha! jag som hatar rea och brukar skippa sånt. Men iår så ska det bli kul och intressant att se alla springa runt och leta efter den billigaste varan! Idag när jag var på banken så fick jag veta hela saldot jag kan komma åt nu. Det var inte så trevligt för nu vill jag ju bara spendera! Men jag måste ha en kamera innan den 20 januari eftersom den 23 - 25 tror jag, ska jag och massa trevligt folk på ledarutbildning. Det ska bli sjukt kul eftersom man får ju åka med 3 riktigt roliga personer, yrsa, linnea, henke och några till! Trevligt ska de bli. Haha helt sjukt att man är taggad redan 4 veckor innan! Men sån är jag! Eftersom jag antagligen kommer fota mer med min nya kamera så kommer nog bloggen bli roligare att läsa. Jag hatar att läsa långa texter och det blir alltid roligare med bilder!
Pink har spelats ganska mycket idag på youtube!!

Oskar


Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0