godmorgon

Hej!

Jag har en rolig sak att berätta och en mindre rolig. Jag börjar med den tråkiga så ni har något kul att vänta er!

Mitt högra knä är jättekonstigt, det är något fel på den eftersom något har vuxit snett. Men ingen vet vad. Jag ska kanske kanske till en doktor för en annan bedömning, eftersom att min sjukgymnast tycker det. Sen kan jag knappt gå, eller gå kan jag ju. Men det gör ont i knät och haltar rätt mycket! Så tur att man sitter så ofta ! Haha! Eftersom jag ska till sjukgymnasten idag så får han jobba lite, för kan jag knappt gå hur ska jag då kunna göra mina träningssaker där?

Den roliga saken är.

Att reklamen har kommit in på bloggen! , grymt va?

Jag ska åka klockan 9.00 så jag måste nog gå fem i eftersom knät sviker. Sen ska jag inte till skolan idag, inte vad jag vet iallafall, eftersom jag har avslutning i kyrkan med elevrådet. Det ska bli riktigt kul faktiskt.

Vad finns i oskars skolväska idag då?

Lilla datorn

Utvärderingspapper som elevrådet ska fylla i.

Sjukgymnastikkläder


Tjock väska idag alltså!

Men ha en toppendag alla läsare. Glöm inte att kika in dianasblogg i inlägget nedan!

Oskar

Kommentarer
Postat av: Rachel

God morgon på dig med :)

Fan va snygga Sjukgymnastikkläder du har :)

Den gråa va as läker, synd de där med knät hoppas de blir bra snart :)

2008-12-18 @ 09:27:15
URL: http://kazzis.blogg.se/
Postat av: tomten

menar du på fullaste allvar att du köper speciella kläder för att ha sjukgymnastik i? ...

2008-12-20 @ 00:37:04
URL: http://riegertiger.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0