frågor svar

bob frågade:
har du en aning om varför ditt knä är överbelastat?

Svar: Ja det har jag. Har ett medfött fel i knät, och kanske ska bli opererad.

Linnea frågade:
När fyller du år? xD

Svar: Jag fyller år den 22 mars, och föddes 1993


anonyma frågor:

Hej, jag läser din blogg varje dag, men vad får dig att vara så aktiv inom bloggvärlden?

Svar: Jag gillar att skriva i bloggen, eftersom det är så kul nu när man har så många besökare.

Vart bor du?

Svar: I stockholm

Har du djur?

Svar: Jag hade en katt, men hon (Wilma) flyttade upp till norrland där hennes barn bor hos min moster.

Vad får du i månaden i pengar?

Svar: Vad jag får är inte viktigt och tänker inte ens svara på den frågan.

Hur mår du?

Svar: Jo nu mår jag bra, har nämnligen blivit bättre i knät.

Trevligt med frågestund, men liiiite få frågor men men.
Oskar

Kommentarer
Postat av: sarah

weee jag har en hund named wilma :P

2008-12-19 @ 16:12:38
URL: http://thiindra.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0