fest fest - nej, men gäster iallafall

Nu kommer mina gäster snart, har fixat mig och allt. Ska dra en kortis om dagen och morgondagen
  • Skolan 8.00
  • bio
  • klippning
  • skola
  • hem
  • till kyrkan för att umgås med mickan å emma
  • vi körde spel haha
  • Var med moster och Greta när de shoppade
  • Nu är jag hemma 18.23

IMORGON 

  •  8.00 - gå upp fixa mig till...
  • begravning åker 10.10 hemifrån har 2 timmar på mig att fixa mig (panik)
  • där till kanske 16.00 senast?
  • 19.00 mässa
  • Julbord med bästa folket
  • hem sova  kanske 23.30 ?

 Som ni ser kanske jag inte hinner blogga mer idag, och kanske inte alls imorn (kanske om jag är klar innan 10, ska också fota mig så får ni se mig i kavaj och skit!) Haha imorn kanske de kan vara bra och läsa min blogg


Oskar


Kommentarer
Postat av: MIKKELSEN@

Var du på bio och klippte dej när det var skola

2008-12-17 @ 19:55:34
URL: http://escada.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0