Dum och ännu dummare - När Harry mötte Lloyd

 Dum och ännu dummare - när Harry mötte Lloyd
Nu ska jag och min morbror Tobbe se en film, som ni kanske förstår är det dum och ännu dummare! Den är nog riktigt skojig! Vi får hoppas på det, Den börjar 15.30, och slutar 17.05 perfekt! Då hinner jag fixa mig inför nyårskvällen! Min syster har nu köpt mig en Canada Goose jacka. Hoppas den är fin! Nu börjar filmen snart, så jag ska nog stänga av datorn och vara lite socialare med moster, morbror, pappa, mamma och katterna. Min katt Wilma är lite asocial faktiskt, kanske kan det bero på att hon inte vill komma hem till oss, haha men men. Jag fick iallafall klappa henne sen såg hon pappa och sprang in i garderoben, Wilma och pappa har fått en ganska dålig tid med varandra, men men. Ha en toppen nyårsafton nu! För det tänker jag ha! 
Oskar


Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0