Det är svårt att inte göra fel

Hej!
Som min rubrik heter, det är svårt att inte göra fel, eftersom hur jag än gör så gör jag fel. Idag har det varit en vanlig måndag. Jag köpte vax idag har inte orkat köpa de förra veckan, så jag har använt hårsprey. Men sen träffa man på sin frisör och då sa han att de hade någon ny produkt, men jag köpte inte den nya utan den gamla vanliga maria nila mud wax. Sen gick jag och simmade, de var trevligt men de var en skolklass där så de störde min simträning rätt mycket men de gick ju helt okej. Jag är sjukt godissugen, kanske ska ta en pepparkaka(?) men har ni missat min namnsdag? Nästan inga har gjort de! Haha, i namnsdagspresent fick jag en 100lapp för de hade inte hunnit köpa något. Nu har jag inte så mycket att skriva, men jag skriver mer imorgon eller senare ikväll.

älskar lussebullar,
Oskar Frykberg Nordén


Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0