dan före den stora dagen

Hej mina läsare!

Tänkte först skriva godmorgon, för det är det faktiskt för mig, gick upp för kanske 20 minuter sen. Jag måste verkligen sluta sova så här länge! Det är verkligen inte bra, för dagarna åker bort och man kan knappt sova på nätterna. På tal om att sova på nätterna så somnade jag 3.24 igår. Eller det var då jag kollade på klockan innan jag somnade, ingen vet när jag somnade! Hatar när man ligger och vrider och vänder sig. Men idag har jag så himla mycket att göra verkligen. Jag ska göra detta:

  • Åka till centrum.
  • Gå på banken (Nordéa) för att sätta in pengar på mitt konto.
  • Sjukgymnastik 15.15, han sa att han kan ringa om han får avbokningar då får jag en tidigare tid!
  • Ska kanske gå förbi jonna, vi måste ju se dagboken ! Haha. (i mån av tid).
  • Baka julgodis som vi sköt upp igår tills idag.
  • Göra iordning julskinkan.
  • Sen är det nog julmys med familjen! ¨

En jobbig dag eftersom jag vet inte när min check kommer med pengarna som ska in på kontot. Och att sjukgymnasten kan ändra tiden är inte heller så jättetoppen. Men allt beror på om checken kommer i tid! De här är min dag.


Oskar


Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0