året 2008

Mitt år 2008 har verkligen varit både bra och dåligt. Bra eftersom jag har förändrats till något possetivt (en bättre människa). Jag har blivit inte stor, men ministor inom bloggvärlden, de senaste månaderna. Det är väldigt kul för att jag älskar bloggen, och jag vet inte vad man skulle göra utan den. Att lämna 2008 känns väldigt bra, och jag satsar på ett bättre år 2009, eftersom det är gymnasieval snart. Då när jag börjar i gymnasiumet kommer jag förändras så himla mycket, och kommer slippa människor som jag verkligen inte vill träffa mer.

Bästa 2008

September :
Började hos sjukgymnasten. Det är bra eftersom att jag har verkligen problem med knä och rygg. Stort tack för att jag fick komma till en bra sjukgymnast! 
Oktober: 
Obama vann USA presidentvalet, var inte det hur bra som helst? 
November:
Julen började med 1:a advent, riktigt mysigt faktiskt. Första snön kom. Fick mitt första IG. 
December:
 Nu sitter jag här och skriver detta inlägg, när jag blickar tillbaka så har December bjudit på massa saker. En del negativt, jag kommer säga upp många bekantskaper tack vare vissa händelser under december, jag kan erkänna att jag har varit delaktig i saker som har gjort att det har blivit som det har blivit. Men och andra sidan så har det hänt massor av bra saker i december. Såsom, jag började tjäna pengar på bloggen, vilket är alltid trevligt. Min blogg toppade statistiken med 234 unika besökare sen var de 200 unika per dag. Jag köpte en till kamera, jag älskar verkligen att fota och nu när jag har en bra kamera så kommer jag ju ta bättre kort. Ska bli bättre på att lägga upp bilder verkligen. Men det går så himla segt att ladda upp bilder så de är inte värt tiden, eller man har inte tid känns det som.


Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0