Well igår var en superdag på alla sätt


Igår var verkligen en super dag! Först kom Fredrik hit och vi gjorde en läxa och nu är den klar! Super bra!

Senare på dagens så hade jag mina nya barn (i knatteligan får man inte säga så men men) i miniligan! Dom var verkligen supertrevliga, lugna och det här blir ett superbra år! Ledargruppen är verkligen superbra, alla är på samma nivå och vi har haft roligt alla gånger! (Ja jag vet det är bara en gång hitils!) Med samma nivå menar jag att ingen i ledargruppen är "hej jag är bättre än er titta på mig jag är boss" ! Och det är ju superbra. Jag har nog aldrig gått hem så himla glad som igår. Även fast knatteligan var en superbra grupp med roliga barn så är jag glad att jag bytte och testar något nytt eller hur? I alla fall så körde vi namnlekar, målade tavla till juniorlokalen och körde tornet!
Eftersom jag har en fobi för apelsiner så fick ju jag såklart hugga frukt! Men apelsinerna högg Julia upp, mycket snällt mohaha.

Oj, nu måste jag springa till bussen!
Vi hörs

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0