Tack vare Melatonin

Här i Sverige måste man ha licens för att få använda sig av melatonin. Eftersom jag har det inte många andra har så har jag ju självklart detta också!

Min läkare skrev ut det till mig och gav mig en licens på 1mg per dygn eftersom hur ska jag annars kunna sova?
Dom fungerar såhär:

  • * Man tar pillret en timme innan man vill lägga sig
  • * Efter en timme börjar man känna sig jättetröt och sängen ser ut som himmelriket.
  • * En natt utan melatonin, det märks dagen efter!
    * Enda negativa är att om man dricker alkohol kan man inte fortsätta med medicineringen på nån vecka
    * Annars är den superbra!


Vilket har gjort mig mer pigg. Jag kommer även i tid till alla lektioner och behöver aldrig stressa längre.
Synd att alla med sömnproblem inte har samma resurser som jag har, men alla kan inte vara mig heller eller hur?
För jag menar, jag har ju lixom fans som tror jag har 100poäng. Haha, losers, jag är så mycket smartare än att gå ut med endast 100 poäng.



Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0