Mitt rum är kaos

Finland  / Suomi / Finlandia / Finnland / Finlande / Finska / Somija / Finnország - flagMitt rum är en enda katastrof, högar flyttas till ett annat ställe och gör den högen ännu högre. Nej när jag kommer hem till Sverige igen så ska jag ta mig fan städa ur rummet. Säg inget till mamma för hon blir för glad då.
Iallafall så åker jag till Finland imorgon eftermiddag! Vilket ska bli sjukt najs!

Nu har jag gjort klart morbrors present, ett collage på massa bilder! Inramat och smexigt.

Nu väntar verkligen sängen för mig! Måste åka klockan halv nio imorgon till skolan! It suck men men jag åker ju från Sverige senare!
När jag kommer hem så har jag med mig en massa massa foton och det hela blir en riktigt fin fotoblogg! That´s the way it is! I alla fall måste jag sluta skriva så hejdå vi hörs imorgon! Även om ni inte vill så vet ni att ni läste detta just nu! Moaha!

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0