JAG KOMMER DÖ!

Mitt kontokort har gått sönder igen. Kommer ni ihåg att jag fick ett nytt för kanske 3 eller 4 månader sen? Men och andra sidan, kontokort är till för att användas och jag använder det varje dag flera gånger. Men än så länge är det bara en liten spricka nere i mitten, men varför går dom sönder så fort? Eller jag kanske måste byta till ett guldkort som inte kan gå sönder. Det vore något att betala med, ett guld kort. Innan jag fyller 20 ska jag ha flera guldkort! That´s it.

Men går mitt kort sönder så går jag också sönder, min bästa vän är ju kontokortet. Alla dörrar öppnar sig automatiskt med mitt kort, jag drar det sen har jag det jag ville ha.


Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0