I huvudet på Oskar

Mina uppdateringar blir allt sämre och sämre. Men varför blir dom det, är jag trött på er bloggläsare, har jag helt enkelt bara ingen ork eller håller jag på med ett nytt smaskigt project inom bloggen? Jag tror, eller jag vet, att det är lite av varje faktiskt. Min kamera har jag inte rört på en vecka vilket suger hårt, och jag orkar inte ta med den idag till träningen om jag skulle vilja fota i Alvik senare i eftermiddag heller. Nog av klagomål!

Nu är det endast 5 dagar kvar tills jag åker på kryssningen, vilket ska bli sjukt kul. Dock kommer jag missa kickoffen men jag litar på mina ledarvänner att dom klarar det minst lika bra utan mig som med mig! I alla fall så hade jag ett val att komma ut på lördag eftermiddag eller något, men jag måste ta hand om mig själv och bara få vara nästa helg. För man är ju trots allt helt slut efter kryssningar!



Minns ni för kanske 3 - 4 månader sen då jag bloggade om problemen jag såg på tunnelbanan hit och dit? Det gör iallafall jag. Och jag ska från idag leta efter fel som jag själv gör när jag åker tunnelbana, allt från att ha fötter på sätet mitt emot mig till att kanske inte slänga tidningen på tunnelbanegolvet utan kanske lägga den där den ska vara som på en stol tillexempel så att kanske någon annan kan läsa tidningen utan att behöva få den nertrampad först.

Men jag kan vara helt ärlig med att jag egentligen inte vill åka tunnelbana eller kollektivt alls nu när svininfluensan har kommit till Sverige. Det var äckligt innan men nu är det ännu äckligare.

Hur jag skyddar mig mot svininfluensan får ni veta senare idag när jag har kommit hem från min tennislektion.
Får ont i magen när jag tänker på det, jag ska snacka med pappa om att kanske byta till privatlektioner så jag utvecklas mer.

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0