Grattis Socialdemokraterna

Att socialdemokraterna vann igår i kyrkovalet 2009 har nog ingen missat. Även om det absolut inte är det parti jag valde att lägga min röst på så är det kul för dom som parti. En glad nyhet är att den borgliga regeringen skulle vinna om man behöll alliansen i valet till riksdagen. Så helt dumma är vi ju inte, vi borgare. Socialdemokraterna kommer nog alltid vara det största enskillda paritet.

Aja nu ska jag packa ner datorn, sitter på bussen och alla kollar fett med snett !

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0